Θέλεις να επιστρέψεις αυτό που έλαβες; Μάθε τον τρόπο παρακάτω!

Έχεις το δικαίωμα να επιστρέψεις τα προϊόντα που αγόρασες εντός 10 ημερολογιακών ημερών και να ζητήσεις την αντικατάσταση τους! Για την πραγματοποίηση της επιστροφής απαραίτητα είναι το προϊόν να είναι σε άριστη κατάσταση με τις ειδικές σημάνσεις (καρτελάκια) και την απόδειξη της παραγγελίας.

Αλλαγές

Για αλλαγές, επικοινώνησε με την επιχείρησή μας στο τηλέφωνο 694 390 6865 για να δηλώσεις το λόγο της αλλαγής & το προϊόν που επιθυμείς και να δεις αν εγκρίνεται η αλλαγή που επιθυμείς. Αν εγκριθεί η επιστροφή, επικοινώνησε με την εταιρεία ταχυαποστολών (courier) ΕΛΤΑ, με την οποία συνεργαζόμαστε, και στείλε τα προϊόντα που θες να επιστρέψεις στην διεύθυνση επιστροφής: Ιωάννης Δίος, Πλατεία Τημενιδών 3, Έδεσσα ΤΚ: 58200 τηλ:  694 390 6865, με χρέωση αποστολή παραλήπτη. Μόλις παραλάβουμε την επιστροφή σου θα σου, θα σου στείλουμε την νέα παραγγελία σου. Χρεώνεσαι μόνο τα έξοδα αποστολής της νέας παραγγελίας και τη διαφορά που μπορεί να υπάρχει στην τιμή του νέου προϊόντος (2,50€ αν η παραγγελία είναι κάτω από 50€ + 2€ στην περίπτωση αντικαταβολής).

 

Υπενθυμίζουμε πώς:

  • Η διαδικασία των επιστροφών συνήθως διαρκεί 3-6 εργάσιμες ημέρες από την στιγμή που παραλαμβάνουμε την επιστροφή στην επιχείρησή μας.
  • Στην περίπτωση που διαπιστωθεί κάποιο ελάττωμα κατά τον ποιοτικό έλεγχο στο προϊόν που επεστράφη, η επιχείρηση οφείλει να επιστρέψει το δέμα πίσω στον καταναλωτή ή να επικοινωνήσει με τον καταναλωτή για την επίλυση του ζητήματος. Ως ελάττωμα μπορούν να θεωρηθούν και ανεπιθύμητες οσμές που ενδεχομένως φέρει το προϊόν της επιστροφής.
  • Σημειώνουμε ότι για λόγους υγιεινής, τα προϊόντα όπως κολάν, κορμάκια και σκουλαρίκια δεν επιστρέφονται, ούτε αλλάζουν.

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να μας καλείτε στα τηλέφωνα 694 390 6865 καθημερινά Δευτέρα έως Σάββατο 9:00 – 14:00.

SOS: Σε περίπτωση που το δέμα δεν παραλειφθεί, ο πελάτης είναι υποχρεωμένος να πληρώσει τα έξοδα αποστολής. Εάν επιλέξει αντικαταβολή και δεν παραλάβει το δέμα, ο λογαριασμός του πελάτη κλειδώνεται οριστικά.

Μετάβαση στο περιεχόμενο